به گزارش آذرباخیش ، شهردار خوی گفت: بر اساس  منوال سالهای گذشته شهرداری خوی در طول ایام بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر برای کلیه عوارض پروانه های ساختمانی بسته تشویقی ویژه جهت پرداخت تمامی مطالبات شهرداری از شهروندان  ارائه می شود.

 

 

اکبرزاده اظهار داشت: امسال نیز بسته تشویقی ویژه ای پیش بینی شده و شهروندان گرامی در صورت پرداخت نقدی مطالبات شهرداری از این بسته تشویقی بهره مند می شوند.

 

 

وی تاکید کرد: شهروندان گرامی از مورخه ۲۵ دی لغایت ۲۵ بهمن ماه می توانند از ۳۵ درصد کاهش ویژه در صورت پرداخت نقدی مطالبات شهرداری اعم از کلیه عوارض پروانه های ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و کارگاهی و پرونده های ماده ۱۰۰ و مطالبات ناشی ازآن  استفاده نمایند.

 

 

اکبرزاده خاطر نشان کرد: جریمه های ماده ۱۰۰ شامل این بسته تشویقی نمی باشد.

 

 

شهردار خوی همچنین با اشاره به کاهش ۷۰درصدی بهای خدمات پسماند تصریح کرد: امسال برای بهای خدمات پسماند کاهش ۷۰ درصدی در این بسته تشویقی پیش بینی شده و در صورتی که همشهریان گرامی نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نمایند از کاهش ۷۰ درصدی بهای خدمات پسماند می توانند استفاده کنند.

 

 

وی افزود: جایزه ۱۰درصدی خوش حسابی عوارض نوسازی نیز در این بسته برای شهروندان مد نظر قرار گرفته است.

 

 

گفتنی است که شهروندان گرامی می توانند از مورخه ۲۵دی لغایت ۲۵بهمن ماه با مراجعه به شهرداری و پرداخت مطالبات شهرداری از موارد طرح تشویقی بهمن ماه استفاده نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/