به گزارش آذرباخیش ، محرم اکبرزاده صبخ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح این خبر گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از جمله مهمترین نمایشگاه های هایی است که برای معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، اقلیمی و هنرهای سنتی مناطق و شهرهای مختلف کشور ایران و با حضور کشورهای مختلف هر سال برگزار می شود.

 

 

وی افزود: کشورهای توسعه یافته، سرمایه گذاری ویژه ای در حوزه فرهنگی انجام می دهند و باید گفت که بخش عمده ای از توسعه صنعت توریسم مربوط به رشد فرهنگی بوده و معرفی مناسب ظرفیت های تاریخی و فرهنگی و اقلیمی شهرها در این مسیر بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

 

شهردار خوی تاکید کرد: برهمین اساس شهرداری خوی همچون سالهای گذشته تلاش می کند تا با حضور در رویدادهای مهم فرهنگی و گردشگری ظرفیت های والای ارزشمند گردشگری خوی را معرفی کرده و گامی برای افزایش زمینه گردشگران و علاقمندان به شهرهای فرهنگی بردارد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت حضور در نمایشگاه های گردشگری افزود: نمایشگاه های ملی و فرا ملی یکی از بهترین فرصت های معرفی پتانسیل های تاریخی خوی می باشد که دارای پیشینه عظیم و باشکوه فرهنگی و علمی و مذهبی بوده و بیشترین آثار تاریخی استان آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

 

 

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود و علاقمندان به فرهنگ و هنر شهر خوی می تواند از غرفه شهرداری خوی در سالن شماره ۴۱ بازدید نمایند.

 

 

انتهای پیام/