به گزارش آذرباخیش ، روز گذشته  در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی جلسه معارفه ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان  و معاون استاندار و فرماندار و امام جمعه این شهرستان و همچنین تعداد کثیری از مسئولین دانشکده و واحدهای تابعه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

 

 

در این جلسه دکتر منصور محمودزاده قائم مقام ریاست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ضمن اشاره به موفقیتهای طرح تحول نظام سلامت گفت : در این مدت کارهای بسیار زیاد و مهم و موفقیت آمیزی در سطح دانشکده انجام شده است که این موفقیتها مرهون فعالیتهای همکاران در واحدهای مختلف می باشد .

 

سید محمد عابدی فرماندار خوی تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی را قدم موثری دانست و اظهار داشت : بهداشت و درمان جزء دغدغه های مردم است و بر ارتقاء سطح سلامت جامعه خواهد افزود .

 

عابدی افزود : برنامه طرح تحول نظام سلامت زمینه ساز جلب رضایت مردم است که با تامین اعتبارات لازم از طرف دولت تدبیر و امید این طرح همچنان ادامه خواهد یافت.

 

 

حجت الاسلام شکوری امام جمعه این شهرستان ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی و همچنین اشاره به کثرت آمار مراجعین به بیمارستانهای این شهرستان از همت و تلاش فعالان عرصه سلامت تقدیر و تشکر نمود و گفت : یکی از اعتقادات من این است که استادی موفق است که علاوه بر فعالیتهای علمی ابتکار هم داشته باشد و علاوه بر تعلیم ، تربیت را هم مدنظر قرار دهد .

 

امام جمعه خوی همچنین با ابراز خرسندی از روند پیشرفت  بیمارستان آیت ا… خویی اظهار داشت : باید تمام تلاش و همت خود را برای اتمام این بیمارستان به کار گرفت  تا  مردم هرچه زودتر از ثمره آن بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/