دومین یادواره سرداران و ۸ شهید گردانهای عملیاتی سپاه شهرستان خوی صبخ امروز در قطور برگزار شد.

 

 

به گزارش آذرباخیش ، حجت الاسلام عبدالله حسنلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در این یادواره گفت: ما همیشه به شهداء و ساحت مقدس شهدا مدیون هستیم و برگزاری این یادواره ها حداقل کاری است که در قبال خون پاک شهدا و خانواده های معزز آن عزیزان انجام می دهیم.

 

 

وی با اشاره به نقش شهدای گردانهای عملیاتی سپاه شهرستان خوی در تامین امنیت مرزهای شمال غرب کشور گفت: ثمره خون پاک همین شهدا است که امروز در مرزهای ما امنیت و آرامش حاکم می باشد و همیشه باید یاد و خاطره ، راه و سیره شهدای گرانقدر در همچین مجالسی گرامی داشته و به نسل جوان انتقال داده شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)  اظهار داشت : همین شهدا با تحمل سخت ترین شرایط برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده و در حفظ و دستاوردهای این انقلاب لحظه ای کوتاهی نکردند.

 

وی به اهداف شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرده و گفتند: امروز نقشه اول دشمن برهم زدن آرامش و امنیت مردم می باشد و که با نا امن نشان دادن ایران اسلامی  مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

 

حجت الاسلام عبدالله حسنلو با اشاره و جود اقوام مختلف در ایران مخصوصا آذربایجان غربی به نقش شیعه و سنی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی انقلاب از متن مردم باشد، نمی‏توان آن را شکست داد، رمز پیروزی و ماندگاری این انقلاب نیز بیداری مردم  اعم از تشیع و تسنن، عزم و اراده و بصیرت ملت و رهبریت واحد است.

 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر امسال افزود: باز ۲۲ بهمن دیگری در راه است و بازهم ملت همیشه در صحنه با مشتهای گره کرده خود مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار جهان خواهد زد و بار دیگر ثابت خواهند کرده پای این انقلاب ایستاده و همچنان در مسیر آرمان های امام راحل، شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

 

 

وی افزود : دشمن تلاش می‌کند تا با کم‌ رنگ جلوه دادن حضور مردم در این صحنه‌ها مردم را نا امید کند؛ اما حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند.

 

 

در ایتدای این برنامه سرهنگ محمدباقر علایی فرمانده سپاه شهرستان خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: شهدا با الهام از فرهنگ عاشورا گام در مسیری گذاشتند که نتیجه آن عزت و افتخار برای ملت ایران بود.

 

 

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح و هدایا از خانواده معظم شهدا تجلیل و همچنین از گنجینه شهدای گردان های عملیاتی سپاه خوی رو نمایی شد.

انتهای پیام/