معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه تحت ۴۰ عنوان در سطح رده های سپاه شهرستان همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد .

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی در گفت و گو با آذرباخیش ، گفت : آغاز ایام الله دهه فجر مقارن با  ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است که برنامه هایی با رویکر فاطمی و انقلابی در سپاه شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

 

 

سرهنگ قهرمان عیوضلو  از برگزار ی نشست های تخصصی فاطمی در این ایام خبر داد و گفت : روزهای نخست دهه فجر امسال با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) مقارن است لذا تمامی برنامه های این ایام رنگ و بویی فاطمی خواهند داشت.

 

 

وی ادامه داد: شعار محوری دهه فجر امسال «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی با اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» می باشد.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : امروز پیشرفتهایی که در عرصه ها ی مختلف داریم یکی از بزرگترین برکات این انقلاب می باشد امروز تفکرات امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی منتهی به مرزهای جمهوری اسلامی نمی باشد بلکه در دور دسترسترین نقاط جهان و کشورهای اسلامی تاثیر خود را گذاشته و این همان معنای صدور انقلاب است. لذا در تاریخ جهان  انقلابی به این بزرگی که یکی از بارزترین خصوصیات آن مردمی بودن مبتی بر دین ناب محمدی(ص) می باشد سراغ نداریم.

 

 

سرهنگ قهرمان عیوضلو تصریح کرد: بیگانگان نیز به این حقیقت اعتراف کرده اند. پژواک اندیشه انقلاب اسلامی در سطح جهان اسلام، احیاء مذهب و به راه انداختن جنبشهای اسلامی بود. چیزی که به نفوذ این «اندیشه» کمک کرد، آرزوهای امام (ره) در جهت آزادی جهان اسلام از زیر یوغ استعمارگران و طاغوتیان، مجد و عزت مسلمانان، از بین رفتن تفرقه های سیاسی، مذهبی، ملی و قومی در جهان اسلام، آگاهی بخشی به مسلمانان جهان، بازسازی و نجات تفکر دینی و در یک کلام نجات مسلمین بود.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خوی از برگزار ی بیش از ۳۰۰ برنامه تحت ۴۰ عنوان در سطح رده های این شهرستان خبرداد و گفت : مراسم رژه موتور سواران و خودرو های نیروهای مسلح و بسیجیان،به صدا در آوردن زنگ انقلاب ، مراسم صبحگاه مشترک و غبارروبی مزار شهدا،برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله،برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، ارائه خدمات فیزیوتراپی،برگزاری تورهای ایست و بازرسی  بهمراه صدها برنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این ایام برگزار می شود.

 

 

وی در پایان  با تاکید بر اهمیت حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا دهه فجر امسال را تحت الشعاع اغتشاشات ماه گذشته قرار دهند لذا همه مردم با بصیرت و آگاه با حضور حماسی و مشارکت گسترده و دشمن شکن خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن بصیرت و همدلی و همزبانی ملت ایران را با خلق حماسه ای دیگر در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

 

انتهای پیام/