به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قرآن و اذان روستایی و عشایری شهرستان خوی با حضور ۱۰۰ نفر از علاقه مندان به قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل و اذان صبح امروز در روستای وار برگزار شد.

 

 

یوسف ضیافتی مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی در گفت و گو با آذرباخیش با اشاره به لزوم اهتمام به فعالیتهای قرآنی گفت : ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی و شناسایی نخبگان قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

 

وی قرآن کریم را بیانگر راه صحیح زندگی دانست و اظهار کرد : خداوند متعال در این کتاب آسمانی طریقه درست زندگی را به بشر خاکی نشان داده و ما نیز باید با حفظ قرآن و عترت، در این مسیر گام برداریم.

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی ابراز کرد: قرآن اثرات زیادی دارد، خیلی‌ها مانند آل‌سعود از قرآن ابزاری استفاده می‌کنند با اینکه روزی ده هزار قرآن چاپ می‌کنند ولی در عمل چیزی ندارند، به برکت خون مقدس شهدا امروز حداقل بر حسب ظاهر قرآن از مهجوریت بیرون آمده، امروزه در کشور قاریان زیادی داریم و اهتمامی که رهبر معظم انقلاب برای تجلیل از ساحت قرآن دارند در هیچ تاریخی نبوده است.

 

 

این دوره مسابقات به همت  کمیته روستایی و عشایری  ستاد دهه فجر استان ، کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خوی و با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای وار و حوزه بسیج شهید الهیارلو فیرورق برگزار شد.

 

انتهای پیام/