به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  ، عابدی فرماندار خوی ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تبریک بازگشایی مدارس با اشاره به رسالت آموزش و پرورش گفت : رسالت آموزش و پرورش توام با تعلیم و تربیت است که هر دو تکمیل کننده همدیگر بشمار می روند بنابراین در مدارس باید افرادی پرورش یابند که در کنار علم،تعهد،اخلاق و دین مداری را باهم داشته باشند.

 

وی با اشاره به دفاع مقدس یادآور شد : دانش آموزان پرورش یافته با مکتب عاشورا توانستند در آن دوران حماسه ها خلق کنند و ملت ایران آرامش و امنیت امروز را مدیون آن ایثارگریها می باشد.

 

عابدی اظهار داشت : شما دانش آموزان باید با اسوه قرار دادن شهدای عرصه ی علم راهی را که برای خود انتخاب می کنید در ادامه ی راه آنان و کمک به خودکفایی ایران اسلامی و پیشرفت همه جانبه ی فن آوری در کنار تربیت اسلامی خود باشید. و به این طریق بتوانید دین خود را به این مرز و بوم و شهدا ادا نمایید و مایوس کننده دشمنان و قطع ید آنان از کشور باشید.

 

لازم به ذکر است در پایان این آیین عبادی با آرزوی موفقیت برای دلنش آموزان و فرهنگیان زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس را به صدا درآورد

انتهای پیام/