به گزارش خبرنگار آذرباخیش نوذر شریعت‌پناه در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ از برگزاری پنجمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه به مدت سه روز به‌صورت حضوری در ارومیه برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: این رویداد ۴۸ ساعته تخصصی در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود و داوطلبین می‌توانند در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، شرکت کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان غربی تصریح کرد: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال‌زایی از اهداف این رویداد بزرگ است.

شریعت‌پناه بیان کرد: برگزیدگان این رویداد علاوه بر معرفی در مرحله استانی و دریافت جایزه، مجوز حضور در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار خواهد شد را دریافت می‌کنند

لازم به ذکر است؛ سال گذشته چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان آذربایجان غربی از ۲۵ تا ۲۷ آبان‌ماه، برگزار شد که تعداد ۱۲۲ نفر در قالب ۳۶ تیم از ۱۲ شهرستان در موضوعات رویداد به رقابت پرداختند.

در چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج، ۱۷ تیم در پویانمایی، ۱۵ تیم در طراحی نرم‌افزار موبایلی و چهار تیم در حوزه بازی موبایلی در مرحله استانی شرکت کرده بودند که برگزیدگان استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می‌کنند.

انتهای خبر/