سید امیر حسین طباطبایی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش اظهار داشت : مجموعه فرهنگی ورزشی فیرورق ، زورخانه پوریای ولی و سالن تیراندازی با اسلحه مهمترین پروژه های حوزه فرهنگ و ورزش در شهرستان خوی است که روز سه شنبه ۹۸/۰۲/۳۱ با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد : زورخانه ( سالن ورزش های باستانی) پوریای ولی به مساحت ۴۲۰ متر مربع و صرف اعتبار ۹ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی آماده بهره برداری است که کلنگ زنی شروع احداث آن سال ۹۱ بوده و در اسفند ۹۷ کار ساخت به اتمام رسیده و در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

طباطبایی افزود : سالن ورزشی چند منظوره فیرورق به مساحت ۱۷۵۵ متر مربع و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی، پروژه بعدی آماده افتتاح است که کلنگ زنی آن به سال ۱۳۸۶ برمیگردد و نهایتا به برکت دولت تدبیر و امید در اواخر سال ۹۷ کار ساخت به اتمام رسید که طی روزهای آتی با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان خوی به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان خوی با بیان اینکه سالن تیراندازی با اسلحه “بادی” جزو مجهزترین و بروز ترین سالن های رشته تیراندازی در کشور است ، گفت : این سالن ورزشی در مساحت ۱۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده که کلنگ آغاز بنای آن سال ۱۳۹۲ به زمین زده شد و امسال توانستیم این سالن را نیز به مرحله بهره برداری برسانیم.

سید امیرحسین طباطبایی خاطرنشان شد : دیوارکشی مجموعه فرهنگی ورزشی “استادیوم” ۷ تیر که شامل دیوارکشی محوطه ۱۴ هکتاری دور و اطراف این مجموعه ورزشی میشود در سال ۹۷ کار احداثش شروع شد و الحمدلله همزمان با افتتاح های روز ۳۱ اردیبهشت ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد : در این مجموعه ورزشی رشته های ورزشی فوتبال ، فوتسال ، والیبال ، ژیمناستیک ، تنیس روی میز ، دومیدانی و شنا “استخر شنا” به فعالیت خواهند پرداخت .

انتهای پیام/