به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که به همراه هیئت دولت به آذربایجان غربی سفر کرده است ظهر امروز وارد شهرستان خوی و مورد استقبال مسئولین این شهرستان قرار گرفت .

لازم به ذکر است با حضور این مقام مسئول ، نماینده ،فرماندار و دیگر مسئولین شهری آئین افتتاح سالن ورزشی فیرورق ، سالن تیراندازی جنب ورزشگاه ۵ هزارنفری و سالن زورخانه پوریای ولی برگزار شد.

سلطانی فر در این آیین با بیان افتخار آفرینی های ورزشکاران آذربایجان غربی گفت : بهبود و توسعه زیر ساختهای ورزشی در راستای رشد ورزش و سلامت در دستور کار قرار دارد که با حمایتهای خوبی که در استان از ورزش می شود و قهرمانی ورزشکاران این استان ما را در برداشتن قدم های بیشتری برای توسعه اماکن ورزشی و استفاده جوانان مصر میکند.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام افتتاح دیگر پروژهای ورزشی در چندین شهر استان نوید بهره برداری ۷۰۰ طرح دیگر درسال ۹۸ داد و افزود: امسال امیدواریم با تخصیص و تامین اعتبار و حمایت مسولین استانها ۷۰۰ طرح نیمه تمام در سال جاری بهره برداری و تحویل جامعه ورزشی کشور شود.

وی تاکید کرد :ایجاد و بهره برداری از اماکن ورزشی موجبات توسعه سلامت همگانی و ایجاد بستر شادی برای نوجوانان و جوانان در کشور خواهد بود بنابراین تمام تلاش خود را در این راستا خواهیم داشت.

انتهای پیام/