سید محمد عابدی فرماندار خوی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش علت تعلیق فعالیت این آموزشگاه را نداشتن مجوز رسمی عنوان و تشریح کرد: آموزشگاه زبان ترکی سمن دعوت از آنجایی که مجوز رسمی فعالیت نداشت و فعالیت هر موسسه ای در قانون اساسی کشور منوط به داشتن مجوز از سازمانهای مربوطه می باشد بنابراین و در راستای اجرای این قانون فعالیتش را تعلیق کردیم تا این مرکز اقدام به اخذ مجوز و پروانه رسمی کند.

وی افزود : این آموزشگاه تا کنون با مجوز موقت فعالیت می کرد ولی از این به بعد تا اخذ پروانه رسمی نمیتواند در هیچ زمینه ای فعالیت و یا کلاسی برگزار کند و فعالیتش تعلیق می شود.

گفتنی است همزمان با اعلام این خبر ضدانقلاب و گروهک پان ترکسیم دست بکار شدند و مشغول شبهه پراکنی و تشویش اذهان عمومی در شبکه های اجتماعی کردند و سعی دارند با سواستفاده از این موضوع احساسات آذری زبانها را جریحه دار و با خود همراه کنند.

اما باید گفت مردم فهیم و بصیر این مرز و بوم گرفتار چنین شیطنتهای پیش پا افتاده ای نخواهند شد و همواره در کنار مسئولین در راستای اجرای دقیق قوانین کشور برای هر سازمان و موسسه ای خواهند بود.

انتهای پیام/