به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، علی حسن زاده رییس دادگستری شهرستان خوی با ابراز خرسندی از دیدار با دلاورمردان ایثار و شهادت گفت : دیدن چهره های نورانی و معنوی رزمندگان اسلام به ویژه جهادگران فی سبیل الله در دوران هشت سال دفاع مقدس ، ما را از مادیات دنیوی خارج ، و به دوران ایثار و رشادت ها می برد.

وی ادامه داد : شهرستان شهید پرور خوی در جبهه جنگ حق علیه باطل تاثیرات بسیار مهم و استراتژیک داشته است بطوری که از رزمندگان خویی همواره به نیکی و خوشی یاد شده است و این انسان های نیک سرشت از دوران دفاع مقدس خاطره های ناب و بسیار ماندگار به یادگار گذاشته اند.

رییس دادگستری خوی با بیان اینکه روحیه کاری و دغدغه اصلی نیروهای ارزشی دستگاه قضایی اعم از قضات و مجموعه کارکنان اداری شهرستان خوی همیشه بی توجهی به افراد سکولار و ضد ارزشی است افزود : ساعات کاری قضات و کارکنان دستگاه قضایی خوی محدود نبوده و با روحیه بسیجی و ایثار و باتوجه به مراجعات ارباب رجوع و مدت زمان لازم جهت رسیدگی به پرونده ها ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد : البته اگر بگوییم افراد ضد ارزشی در مجموعه وجود ندارد صحیح نیست اما باید ملت عزیز ایران و مردم شریف شهرستان خوی بدانند برخورد با افراد ضد ارزشی همواره وجود داشته و به خصوص پس از روی کار آمدن حضرت آیت‌الله رئیسی به عنوان ریاست قوه قضائیه این برخورد ها جلوه جهادی تر به خود گرفته و اشخاص نالایق و فاسد از بدنه دستگاه قضایی کشور به سرعت کنار گذاشته میشود.

حسن زاده ادامه داد : مهمترین دغدغه و اولویت رییس جدید قوه قضائیه برخورد جدی با مفسدان و سالم سازی فضای مدیریتی حاکم بر کشور است و در این راستا با یک حرکتی انقلابی و با برخورد و انفصال ۶۰ نفر از قضات ناسالم در مجموعه درون سازمانی ، عزم راسخ خود را نسبت به حذف و ریشه کن کردن فساد در کشور نشان دادند.

رییس حوزه قضایی خوی با بیان اینکه در برخورد با مفسدین و اخلال‌گران هیچ مماشاتی وجود ندارد اظهار داشت : ما نیز در دستگاه قضایی خوی بارها در راه مبارزه با فساد اقدامات قاطع را انجام داده ایم و در این راه هزینه هایی را نیز پرداخت نموده ایم که هزینه آن هم به روشنی در محافل و سایت ها و فضای مجازی نمایان است و بارها دیده ایم متضرران از این برخوردها هجمه های تبلیغی علیه شخص بنده و مجموعه دستگاه قضایی شهرستان خوی را در دستور کار خود قرار داده اند .

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ اعضای هیات رزمندگان اسلام با آحاد جامعه و برگزاری جلسات متعدد در پایگاه ها ، مساجد ، حسینه ها و محافل قرآنی و معنوی در طول سال گفت : بنده در وهله ی اول خود را بسیجی میدانم و بعد از آن به عنوان قاضی و یا رییس دادگستری انجام وظیفه مینمایم و بدینوسیله از شما مردان خداجو و مخلص تقاضا دارم در راستای آگاهی بخشی به جامعه این اطلاعات و آمارهای برخورد با مفسدین اجتماعی و اقتصادی را به گوش مردم عزیزمان برسانید.

جعفر حسن زاده مسوول هیات رزمندگان اسلام شهرستان خوی نیز در این دیدار به لزوم قاطعیت دستگاه قضایی در مجازات مفسدین اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و گفت : با حرکت های انقلابی و برخورد های قاطع دستگاه قضایی با اخلال‌گران نظم اقتصادی و اجتماعی که بعضا از رسانه ملی نیز پخش میشود اعتماد مردم به این نهاد حساس در کشور بیشتر شده و مردم ایران اسلامی به برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی امیدوار تر شده اند.

وی ادامه داد : در مجموعه دستگاه قضایی خلاء مطالبه گری مردمی و جلسات پرسش و پاسخ مسوولین قضایی با مردم احساس می شد که به لطف الهی و به برکت حضور حضرت آیت الله رئیسی در کسوت ریاست قوه قضائیه این کمبود در ایام اخیر به خوبی پُر شد و امیدواریم برگزاری این جلسات در مساجد و حسینه های سطح شهرستان در طول سال تداوم داشته باشد.

حسن زاده تصریح کرد : حفظ ، سیانت و جمع آوری ارزش های انقلاب اسلامی و هر آنچه که در راستای فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد در دستور کار هیات رزمندگان اسلام شهرستان خوی قرار دارد و همواره در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در بحث حفظ و نشر ارزش های انقلاب و جنگ تحمیلی و درسهای بر گرفته از ایثار و شهادت رزمندگان اسلام ، گام برمیداریم.

انتهای پیام/امیر علی موسوی