شهردار خوی صبح امروز یکشنبه ۹ تیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، اظهار داشت: مهمترین اولویت برنامه ریزیها و سیاست گذاریهای فرهنگی اجتماعی شهرداری توجه به افزایش فضای شادی و نشاط برای شهروندان بوده و برنامه های مختلفی با سطح کیفی متناسب با نیازهای اجتماعی شهر پیش بینی و اجرا می شود.

وی افزود: اجرای بزرگترین جشن گلاب گیری خوی با حضور گسترده شهروندان در مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان شهرداری توانست تاثیر گسترده ای در حوزه نشاط انگیزی و توجه به نیازهای فرهنگی شهروندان داشته باشد.

اکبرزاده تاکید کرد: توجه به مناطق کم برخوردار و بخش های مختلف شهر در حوزه فرهنگی نیز همچون اقدامات عمرانی در دستور کار بوده و از ابتدای سال تلاش شهرداری بر این بود تا برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوع در مناسبت های مختلف صورت گیرد.

وی افزود: یکی از برنامه های مفرح پیش بینی شده برای تابستان امسال اجرای جشن های محلات است که با هدف ایجاد نشاط برای همه شهروندان در ۱۲ محله و پارک سطح شهر اجرا می شود.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های محلات افزود: جشن محلات با هدف رضایتمندی شهروندان، افزایش نشاط عمومی، فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی در قالب برنامه های هنری با حضور هنرمندان خوی در مناطق و پارک های سطح شهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: جشن های محلات بصورت هفتگی و سیار در جمشید آباد، پارک لاله شهانق، پارک طوبی، کوی صفا، کوی ولیعصر، پارک شیخ نوایی، پارک ملت، ، پارک بهاران ، ۱۵ خرداد، پارک کامرانیه و پارک مریم اجرا می شود.

اکبرزاده افزود: جشن محلات از هفته آتی در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در یکی از محلات سطح شهر اجرا می شود.

وی اذعان داشت: اولین اجرای جشن محلات پنجشنبه هفته جاری اجرا می شود.

انتهای پیام/