مسوول بسیج جامعه زنان سپاه خوی صبح امروز شنبه ۱۵ تیر ماه در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ضمن تکریم و بزرگداشت سالروز میلاد پر برکت دخت موسی بن جعفر(ع) و نامگذاری چنین روزی به روز دختر خاطر نشان کرد :برنامه های متنوعی تحت عنوان “همایش های گوهر علم و عفاف” در بیش از ۵۰ حوزه و پایگاه خواهران برگزار می گردد.

لیدا سیرانی افزود: حضرت معصومه (س) نمونه بارزی از دختران عفیفه و محجبه الگویی برای دختران ماست تا با الهام گرفتن از ایشان در ابعاد فرهنگی-اجتماعی و سیاسی کشور اسلامی حضور چشمگیری داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد جو همدلی و هم افزایی در بین احاد مردمی و سوق دادن جامعه به سمت و وسوی تعالی مهمترین راه ترویج حیا و عفت است.

وی با اشاره به سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در مسجد گوهرشاد در ۲۱ تیر ۱۳۱۴گفت: این هفته بهانه ای شده تا در اجرای ویژه برنامه های خاص حجاب و عفاف اسلامی را در جامعه نهادینه سازیم.

مسئول بسیج جامعه زنان همچنین اظهار داشت: امسال شروع هفته حجاب مصادف شده با میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت بر همین اساس با شعار “عفاف و حجاب، میراث ایرانی و گرایش جهانی”این هفته را پاس مس داریم.

محوریترین برنامه هفته حجاب و عفاف اجتماع مردمی و خانوادگی شهرستان خوی در ۲۰تیرماه ۹۸ در پارک ملت است که در همین راستا نمایشگاه مدلینگ از البسه اسلامی و تاریخچه حجاب نیزدر حاشیه این اجتماع دایر خواهد شد.

سیرانی در پایان این گفتگو ابراز داشت : برگزاری نشست های تخصص حجاب و جلسات پاسخ به شبهات و نشست های تخصصی مسایل روز،مسابقات ورزشی و فرهنگی،ویزه برنامه های دهه کرامت،غبارروبی مزار تنها شهیده شهرستان ، فعال سازی گشت های امر به معروف در مناطق حساس ،سبک زندگی عفیفانه ،تجلیل از فعالان و فرهنگ سازان عرصه حجاب و عفاف و… برنامه‌های دیگر این هفته هستند.

انتهای پیام/