به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش در یک بررسی میدانی از آغاز هفته عفاف و حجاب در شهرستان خوی معلوم می شود هیچ یک از متولیان و ادارات مربوطه که باید همت والایی را به منظور ترویج این فریضه الهی جایگاه این امر و حفظ آن در جامعه ای که دشمنان داخلی و خارجی برای از بین بردن آن کمر همت بسته اند و هر از چند گاهی شیطنتهایی را از عوامل داخلی شان مشاهده می کنیم نشان میدادند و انتظار میرفت مسوولین شهرستان نیز جهادی عمل میکردند اما دریغ از یک بنر که شاید جلب توجه میکرد و تاثیری میگذاشت.

حال باید پرسید چه بر سر شهرستان دارالمومنین خوی و مسوولین آن آمده است که انگار دغدغه ای برای سلامت روان جامعه و سعادت اجتماعی در خود احساس نکرده و چنین بی مسولانه با آن برخورد کردند بطوریکه هیچ اثری از نگاه ویژه مسوولین به این امر در سطح شهرستان مشاهده نمی شود.

امروز عفا و حجاب به یک دغدغه ی مهم در جامعه تبدیل شده که نه تنها یک روز بلکه در تمام روزها باید مورد توجه خاص قرار گیرد و برنامه های مختلفی به منظور مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان از سوی متولیان امر باید به جدیت پیگیری و برگزار شود.

باید متذکر شد درست هست جبهه های فرهنگی خودجوش مردمی کارهای زیادی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کرده اند اما چرا مسولین خود را بخواب زده اند و اهمیتی به تاکیدات رهبری در این امر نمی دهند و بی توجه از کنار آن رد می شوند.

براستی چه بر سر مسوولین دارالمومنین خوی آمده است؟

انتهای پیام/