به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، دکتر کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان خوی ، مطالبه گری را یکی از وظایف ذاتی خبرنگاران دانست و اظهار داشت : خبرنگاران باید در متن جامعه باشند و بتوانند با علم ، آگاهی و تحلیل درست از مسایل و مشکلات مردم بخوبی به آنها بپردازند چرا که اصحاب رسانه پلی برای پیشرفت در حوزه های مختلف می باشد.

دکتر کبیری با اشاره به عملکرد خود در طول سه سال گذشته به پروژهای عمرانی و درمانی شهرستان خوی پرداخت و گفت :این شهرستان در مسیر توسعه عمران و آبادی قرار گرفته است و با لطف خدا وند متعال و به یاری مردم شهرستان خواهیم توانست به پیشرفتهای چشمگیری در حوزه های مختلف دست یابیم.

کبیری از پیشرفت ۶۴ درصدی این شهرستان در طرح های گاز رسانی به روستاییان خبرداد و افزود : ما به اندازه ۲۰ سال گذشته در حوزه گازرسانی پیشرفت داشته ایم و توانسته ایم در طول سه سال آمار بهره مندی روستاییان از نعمت گاز را از ۴۰ درصد به بالای ۶۴ درصد برسانیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه و حمل‌ونقل یادآور شد : نزدیک به ۴۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان آسفالت شده است اما هنوز روستاهایی در ۵ کیلومتری شهرستان وجود دارد که متاسفانه از راه آسفالت بهره مند نشده اند و نیازمند برنامه ریزی سریع برای آسفالت جاده روستاهای باقیمانده می باشد و همچنین تعریض جاده بین المللی خوی قطور با پیشرفت چهل درصدی و با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد در دست اجراست.

کبیری با بیان تسریع در اجرای پروژهای ملی شهرستان خوی تصریح کرد : با وجود کاهش درآمدهای دولت و باتوجه به مشکلات اقتصادی متعددی که برخی از آنها در سایه تحریم گریبانگیر ایران اسلامی شده است بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به حوزه های مختلف عمرانی و درمانی این شهرستان تخصیص یافته است .

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی تکمیل کرد: پروژه بزرگراهی غرب کشور از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی می باشد و این پروژه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری می باشد.

انتهای پیام/