به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، در اولین روز از هفته دولت با حضور مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، سید محمد عابدی فرماندار شهرستان خوی، اعضای شورای اداری و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) شهر فبرورق میرحجت یحیی زاده اولین بخشدار فیرورق معرفی شد.

مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح ۶۲ طرح اقتصادی با ۱۷۳ میلیارد تومان اعتبار و با اشتغال زایی ۱۷۰۰ نفر در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین ۱۴ طرح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲۷۰۰ نفر کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه از بهره بردای ۹۱۲ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۷۵ طرح دیگر نیز در هفته دولت امسال با اعتبار ۱۲۵۴ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به تاسیس بخش فیرورق شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: تاسیس بخش فیرورق با پیگیری ها و تلاش های استاندار محترم در هیئت دولت مورد تصویب قرار گرفت تا با افتتاح ۴۱ امین بخش در استان آذربایجان غربی شاهد رشد و توسعه بخش فیرورق و شهرستان خوی باشیم.

سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در مراسم معارفه اولین بخشدار بخش جدید التاسیس فیرورق ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت چندین طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی در شهرستان خوی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

میرحجت یحیی زاده اولین بخشدار فیرورق در مراسم معارفه خود ضمن عرض تبریک این اتفاق مبارک و تاریخی خدمت مردم سخت کوش و زحمت کش بخش فیرورق اظهار داشت : مطالبه چندین ساله مردم منطقه در مدت خدمت گزاری دولت تدبیر و امید تحقق بخشید و این رویداد بیادماندنی در تاریخ فیرورق و شهرستان خوی به ثبت رسید و در آینده به نیکی از آن یاد خواهد شد.

وی افزود: در جهت آغاز روند رشد و توسعه بخش فیرورق با همدلی و اتحاد و با کمک تمامی ارگانها و دستگاه های اجرایی شاهد شکوفائی بیش از پیش منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/