جواد ولیزادگان مسئول خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش از شناسایی ۵۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در ۵ ماهه اول سالجاری خبر داد و گفت: این انشعابات معادل ۷ هزار و ۱۶۹ متر مکعب آب مصرف کرده اند و مبلغ ۶۱۱میلیون و ۴۶ میلیون و ۵۳۳ ریال بابت آب بهای مصرفی دریافت شده است.

به گفته مسئول خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوی ، از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب و استانداردسازی انشعابات در سطح شهر خوی ۳۲۷ کنتور خراب را تعویض کرده است؛ با تعویض کنتورهای خراب شرایط لازم برای مدیریت مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکان فراهم می‌ شود.

وی بیان کرد: افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر عدم پرداخت هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستورکار قرار دارد.

ولیزادگان با اشاره به اینکه به صفر رساندن کنتورهای خراب از اهداف اصلی شرکت است، اظهار کرد: در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می شود، بنابراین تعویض کنتور به اقدامی مستمر و دائمی تبدیل شده است.

انتهای پیام/