به گزارش پایگاه تحلیلی آذرباخیش ؛ قهرمانزاده مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان خوی ضمن اعلام این خبر اربعین حسینی را نماد وحدت شیعیان عنوان و افزود: اربعین حسینی یک حماسه ای عظیم هست که درسها و اندرزهای زیادی در آن نهفته می باشد و بهترین روش برای به تصویر کشیدن آن حماسه عظیم برپایی نمایشگاهها با این عنوان می باشد.

وی در ادامه هدف از برپایی این نمایشگاه را یادآوری یاد و خاطره حماسه سازان کربلا بیان و گفت : اربعین یک ظرفیتی وصف ناشدنی است و ابعاد کار کردن در این زمینه نیز گسترده می باشد که در این نمایشگاه نیز سعی شده قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش به همراه اجرای برنامه های فرهنگی و عزاداری به بهترین نحو اجرا و تداعی شود.

قهرمانزاده همچنین اظهار داشت : فعالیتها و اقدامات چندین ساله ستاد عتبات عالیات شهرستان و موکب صاحب الزمان (عج) عمود ۸۲۸ نیز در این نمایشگاه در راستای جذب کمکهای خیرین برای شرکت در حماسه عظیم تجمع زائران اربعین حسینی برای سال جاری و روشنگری به تصویر کشیده شده است.

مسول ستاد عتبات عالیات در پایان از عموم مردم به منظور بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت این نمایشگاه بمدت ۱۵ روز در مسجد تاریخی مطلب خان پذیرای عاشقان حسینی می باشد.

انتهای پیام/