به گزارش خبرنگار آذرباخیش ، شهردار خوی پیشنهاد طرح مطالعاتی احداث آمفی تئاتر چند منظوره در پارک کوهستان را به شورای شهر ارایه کرد و این پیشنهاد با نظر اکثریت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

محرم اکبرزاده در جلسه علنی عصر دیروز (شنبه) شورای شهر با ارایه این طرح گفت: یکی از اهداف شهرداری توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی در شهر است و به همین منظور و با توجه به استقبال گسترده مردم خوی از برنامه های اجرا شده در آمفی تئاتر روباز پارک ملت، شهرداری خوی احداث آمفی ئتاتر بزرگتر و چند منظوره در پارک کوهستان را جزو برنامه های فرهنگی خود قرار داده است.

وی افزود: در آمفی تئاتر چند منظوره پارک کوهستان به منظور برگزاری نمایش های تئاتریف جنگ های شادی، جشنواره های مختلف و همچنین پخش فیلم های سینمایی و مسابقات مختلف ورزشی علاوه بر سن اجرای نمایش، پرده بزرگ نمایش دیجیتالی نصب خواهد شد.

شهردار خوی گفت: هزینه طرح مطالعاتی این پروژه مبلغ یک صد و بیست و پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان براورد شده که ۴۰ درصد آن مختص نظارت بر تمام مراحل اجرایی و عملیاتی آن می باشد.

گفتنی است که شهرداری خوی با احداث آمفی تئاتر، شهر بازی ، آبشار مصنوعی و نمایشگاه های صنایع دستی و … در نظر دارد پارک کوهستان را تبدیل به یکی از مراکز گردشگری و تفریحی بزرگ استان با جاذبه های مختلف نماید.

انتهای پیام/