به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ؛ قهرمان زاده مسوول موکب عمود ۸۲۸ اربعین شهرستان خوی با اعلام این خبر افزود: موکب اعزامی از شهرستان خوی چندین سال است که با کمک و حمایت های مردم متدین شهرستان خوی با ماموریت خدمتگزاری و خادمی زائرین اربعین اباعبدالله الحسین (ع)  از امروز عازم عراق شدند و تا فردای روز اربعین در نزدیکی نجف اشرف مستقر خواهد بود.

وی با بیان اقلام مورد نیاز و ارسالی با این کاروان گفت: ۳۵‌ تریلی از اقلام مصرفی در این سفر از آغاز محرم توسط ادارات، خیرین و عزاداران حسینی در شهرستان جمع آوری شده و به همراه یک اتوبوس از خادمین که متشکل از تیم پزشکی،تهیه و پخش غذا،پذیرایی و…. به عراق اعزام شدند.

مسوول موکب صاحب الزمان (عج) عمود ۸۲۸‌ اربعین با یادآوری مکان استقرار اظهار داشت: هر ساله به این شور و شوق افزوده می شود و این موکب نیز از شور حسینی به دور نمانده این موکب نیز در نزدیکی نجف اشرف مستقر و منتظر حضور زوار اربعین و خدمت به آنها هستیم البته باید گفت الطاف امام حسین (ع ) شامل حال خادمین و این موکب نیز شده که امسال با اهدای اقلام بیشتری مواجه بودیم و امیدواریم شرمنده زوار امام حسین (ع ) در مسیر پیاده روی نشویم.

انتهای پیام/