به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ناظر تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری خوی  گفت:با توجه به اینکه عملیات روکش آسفالت خیابان‌ها توسط شهرداری بصورت سالیانه انجام می‌شود این امر باعث غیر همسطح شدن دریچه های منهول فاضلاب با سطح خیابانها می‌شود، به همین منظور این شرکت نسبت به بهسازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول فاضلاب به صورت مداوم در سطح شهر خوی اقدام می کند.
تقی پاشایی هدف از اجرای این طرح را در راستای ایمن سازی معابر و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه و جلوگیری از نامرئی شدن دریچه‌های مذکور و با هدف ارتقا کیفیت تردد وسائط نقلیه و جلوگیری از بوجود آمدن اختلال در عبور و مرور شهروندان دانست.
پاشایی گفت : ۶۴ درصد از شهر خوی تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری است و ۲۷۳ فقره دریچه منهول در ۷ ماهه سالجاری نیز هم سطح سازی شده است.
وی از همشهریان عزیز خواست تا با توجه به تاسیسات موجود در حوضچه ها جهت هم سطح سازی با این شرکت تماس بگیرند زیرا به کرات با تماسهای مردمی مبنی بر عدم همسطح بودن دریچه آب و فاضلاب در خیابانها مواجه بوده ایم و وقتی که به آدرس مراجعه گردیده متوجه شده ایم که دریچه به سایر شرکتهای خدمات رسان مربوط می باشد .
ناظر شبکه فاضلاب خاطر نشان کرد : در جاهایی که توسعه شبکه فاضلاب انجام گرفته است دریچه های بازدید احداث شده است . وی تعداد دریچه بازدید (منهول) احداث شده در ۷ ماهه سال جاری را ۱۴۵ فقره اعلام کرد.