به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوی در این بیانیه ضمن تبریک و تهنیت سالروز خلق حماسه عظیم استکبارستیزی و هوشیاری جمعی از فرزندان برومند ایران اسلامی در تسخیر لانه جاسوسی آمده است ۱۳آبان روزی است که چهره زشت و پلید آمریکا و دست پرورده هایش آشکار شد.

در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان ماه، یادآور روزهای شگفت و تحسین برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در آفرینش رویدادهای بزرگ وسرنوشت ساز برای «نفی سلطه» است.
جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده اند.
یوم‌الله سیزده آبان، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها و روز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان جهان است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیربیدارگر زمان حضرت امام خمینی (ره) و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیه ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) روحیه ی استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

در انتهای بیانیه بیان شده است بی تردید مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان خوی نیز همچون سالهای گذشته، دوشادوش و پای به پای دیگر آحاد ملت انقلابی ایران اسلامی، با اراده ای پولادین و حضوری حماسی و‌پرشور بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی خود را در روز ۱۳ آبان، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

انتهای پیام/