حجت الاسلام ناصر اکبرزاده در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  ضمن اعلام این خبر افزود : یکی از مسئولین شهرستان خوی در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور، در واکنش به دست نوشته برخی از مردم که به عملکرد دولت در جریان سوخت و معیشت مردم اعتراض داشتند، دست نوشته‌های آن‌ها را گرفته و پاره کرده بود.

وی در واکنش به اقدام نسجیده یکی از مسئولان شهرستان در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور، با بیان اینکه امروز عده‌ای نقد از معصوم را جایز، اما خود را از نقد مصون می‌دانند!!، اظهار داشت: امروز ما در جامعه با کسانی طرف هستیم که نقد از امام معصوم (ع) را جایز می‌دانند، اما خودشان ذره‌ای طاقت نقد را ندارند.

اکبرزاده ادامه داد : عدم داشتن روحیه نقدپذیری برخی مسئولان، در قضیه پاره کردن دست نوشته‌های برخی از مردم در راهپیمایی دفاع از اقتدار کشور به خوبی ثابت شد؛ این افراد بدانند با این حرکات نسنجیده و ریاکارانه جریان مطالبه‌گری جوانان انقلابی را نمی‌توانند خاموش کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی تصریح کرد: این فرمان رهبر عزیز انقلاب به حوزه‌های علمیه است که حوزه باید انقلابی بوده و همیشه در صحنه باشد، چرا که اگر عده‌ای احساس کنند ما از آن‌ها غافل هستیم مسیر انقلاب را به انحراف می‌کشند و حوزه این اجازه را نخواهد داد.

وی بیان داشت: به تمام مسئولین اعلام می‌کنم که مدرسه علمیه خوی با هیچ کس تعارف ندارد و هر کجا انحرافی ببیند فریاد خواهد زد، مطالبه خواهد نمود و اجازه نمی‌دهیم بعد از گذشت چهل سال از انقلاب عده‌ای با ندانم کاری و آزمون و خطا، ثمره خون شهدا را پایمال کنند.

حجت الاسلام اکبرزاده با بیان اینکه طلاب خوی خود را مکلف به مطالبه‌گری می‌دانند، اضافه کرد: مدرسه علمیه خوی، همیشه در کنار مردم و دوشادوش وهم درد آن‌ها و حافظ حقوق مردم شریف دارالمومنین است و مطالبه‌گری برای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را تا وصول نتیجه، وظیفه خود می‌داند و در این راه با احدی تعارف ندارد.

انتهای پیام/