به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش: سید محمد عابدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی صبح امروز در این جلسه از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا خبر داد و افزود: هیچ گونه افزایش قیمت نامتعارف در آستانه شب یلدا نداریم چرا که اقلام مورد نیاز این جشن باستانی به اندازه لازم در بازار موجود است بنابراین در راستای کنترل هر گونه تخلف نیز در طول یک ماهه گذشته از ۱۲۰۰ واحد صنفی بازرسی انجام گرفته است و برای متخلفین نیز پرونده تشکیل و جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اعلام وصول ۱۳۵ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در هشت ماهه نخست امسال در شهرستان خوی گفت: هدف از وصول مالیات توسعه اقتصادی و عمرانی است که لازم به توضیح است بدین منظور مالیاتهای وصولی در خوی جهت عمران و آبادانی شهرها و روستاهای شهرستان توزیع شده است.

کوماسی مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این جلسه اخذ مالیات و توزیع آن را در راستای تحقق عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: توزیع مالیات های وصولی بر اساس شاخص های جمعیت و توسعه نیافتگی در سطح استان انجام میگیرد.

وی میزان وصول مالیات هشت ماهه امسال را ۷۷۰ میلیارد تومان بیان و افزود: از ابتدای امسال مالیاتهای جمع آوری شده به میزان ۷۷۰ میلیارد تومان می باشد و همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان از وصول عوارض نیز در سطح استان بین ۴۶ شهرداری و ۲۰۰۰ دهیاری توزیع شده است.

انتهای پیام/