فرمانده سپاه خوی صبح امروز یکشنبه ۸ دی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش ۹ دی را جلوه ‌ای از بصیرت افزایی و ولایتمداری مردم شهید پرور ایران اسلامی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: حماسه ۹ دی ملت بصیر و صبور ایران اسلامی که بر مبنای منش عاشورایی برخواسته از نهضت حسینی، حرمت شکنی علیه ارزش‌های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را با شکیبایی، صبوری و بصیرت پاسخ دندان‌شکن دادند و ثُبات قدم خود را در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان قسم خورده و پیام ولایتمداری را به دنیا مخابره نمودند.

وی تصریح کرد: هدف فتنه ۸۸ براندازی نظام بود و مردم با احساس مسئولیت به میدان آمدند و یک بار دیگر توطئه براندازی ایران را نابود کردند.

علایی افزود: رهبری، مردم و ایمان سه عنصر انقلاب اسلامی هستند و تا زمانیکه این سه عنصر وجود داشته باشند هیچ مشکلی برای نظام پیش نمی آید.

وی تصریح کرد: در حماسه ۹ دی هیچ کس مردم را برای حضور در میدانها دعوت نکرده بود بلکه خودشان برای دفاع از کشور و مردم سالاری دینی به میدانها آمدند.

وی با اشاره به سناریوی اخیر دشمنان اظهار داشت: اغتشاشات اخیر بنزینی نیز در پازل متوقف ساختن حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی بوده است و برنامه ریزان این اغتشاشات قصد داشتند اغتشاشات و ناآرامی های داخل عراق را به داخل ایران بکشانند و بیش از ۱۰۰۰ شهر در ایران را به آشوب بکشند که با دستگیری روح الله زم مدیر آمدنیوز و اعترافات او که منجر به دستگیری عوامل تروریستی در کشور شد این پروژه خنثی شد ظرف مدت دو روز ناآرامی ها در کشور تمام شد.

فرمانده سپاه خوی در پایان گواه هوشیاری و آگاهی ملت بصیر را تاریخ ذکر کرد و افزود : تاریخ بر هوشیاری و آگاهی و بصیرت ملت عظیم و بصیر ایران اسلامی گواهی می‌دهد و قضاوت می‌کند که ملت سرفراز ایران چگونه در آزمونی بزرگ با بصیرت سربلند بیرون آمدند.

انتهای پیام/