به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش این بیانیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند” (مردم عزیز ما در روز نهم دی ماه آنچنان عظمتی از خودشان دادند که دنیا را خیره کرد. )گفته: نهم دى ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی دیگر در افتخارات مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی بوده و روز غلبه جنود إلهی برجنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی مزدوران وابسته به اجانب در عاشورای حسینی است .

در این بیانیه آمده نهم دى سوزش خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد و ازتکرار غربت ۲۵ ساله جلوگیری کرد و نیز این روز مبین کوثر و ابتر بود که خامنه ای کوثر است و دشمن اوابتر است.

نخبگان مجمع عالی بسیج در این بیانیه اعلام کردند مردم بصیر و ولایت مدار و عاشورایی ایران اسلامی با حضور در مراسم پرافتخار ۹دى دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید خواهند ساخت و قلب امام زمان(عجل ا…تعالی فرجه شریف) و نایب برحقش حضرت امام خامنه اى(دامت ظله)را شاد خواهند نمود.

در پایان این بیانیه آمده: ما نخبگان بسیجی مجمع عالی بسیج شهرستان خوى ضمن تجدید بیعت با آرمانهاى والاى حضرت امام خمینى(ره) و رهبرفرزانه انقلاب اسلامى حضرت امام خامنه اى باحضور پررنگ در مراسم ۹دى به دشمنان نشان خواهیم داد حیله ها و نیرنگ هاى آنان دیگر اثر نداشته و ما تاپاى جان از عزت و استقلال جمهورى اسلامی و آرمانهاى انقلاب با اطاعت از ولى امر مسلمین پاسدارى نموده و با صداى رسا اعلام مى داریم اگر دشمن در برابر اراده فولادین مردم بصیر ما بایستد در برابر تمام دنیاى آنها خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/