به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  در این بیانیه با گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی، شجاعت، بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به هنگام و متناسب با ایمان و باورهای دینی و انقلابی را سلاح راهبردی و پیروزی آفرین ملت ایران برای عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها دانست.

در این بیانیه آمده است : ۹ دی روز پیوند عاشورایی امامت و امت، روز نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، روز شکست فتنه گران و روز تشییع جنازه خائنان به وطن بود که رهبر انقلاب از آن به عنوان حماسه‌ای ماندگار نام برد.

حماسه عاشورایی ۹ دی ماه،‌ آئینه تمام نمای بصیرت، بیداری، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی تحت مدیریت نظام و شبکه صهیونیسم جهانی، ‌در فتنه بزرگ و پیچیده پس از انتخابات سال ۸۸ بود که در مقطعی حساس تهدید دشمن را به فرصتی برای شکوفایی و نمایش قدرت انقلاب و نظام در دوره‌ای جدید تبدیل کرد.

سال ۸۸ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و مزدوران داخلی و خائن با همه توان خود وارد صحنه شده بودند و با ترفندهای مختلفی سعی داشتند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند ولی مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی با اوج بصیرت و آگاهی به پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و انقلاب اسلامی در برابر فتنه گران ایستادند و حماسه پرشکوه نهم دی ماه را آفریدند.

همچنین در این بیانیه آمده دشمنان با صرف هزینه های گران خیال کردند که می توانند با بهانه های واهی مردم را علیه حکومت و رهبری بشورانند ولی می بینیم حتی در این اغتشاشات اخیر هم آنان را ناکام گذاشتند.

سپاه خوی در این بیانیه تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند مردم ما انقلاب اسلامی را به راحتی بدست نیاوردند که به راحتی هم از دست بدهند چراکه برای آبیاری درخت انقلاب بیش از ۲۰۰ هزار خون شهید جاری شده است و اگر هم مشکلات اقتصادی و معیشتی هم وجود دارد در خود خانواده بزرگ انقلاب اسلامی حل خواهیم کرد و هیچ اجازه ای به دشمنان نخواهیم داد تا در سرنوشت کشورمان دخالتی کنند.

انتهای پیام/