به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی صبح امروز در این مراسم با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام  سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شهدا را آفریننده نظام اسلامی دانست و اظهار داشت : امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نشان از استحکام نظام اسلامی و انقلاب می باشد.

گروسی شهادت سردار سلیمانی را یک رسوایی و ناتوانی دیگر استکبار جهانی در مقابل  نظام اسلامی دانست و گفت: آمریکای متخاصم با ترور بزدلانه شهدایی همچون سلیمانی به زعم خود در صدد کمرنگ کردن ارزشهای این نظام و انقلاب می باشند که سخت در اشتباه بوده و در آتش خشم مسلمانان و آزادگان جهان فرو خواهد رفت و باردیگر ماهیت خود مبنی بر تروریست بودن را نشان داد.

وی تصریح کرد : امروز با شهادت سلیمانی میلیونها سلیمانی دیگر با تکیه بر مکتب الهی در سراسر جهان اسلام ظهور کرد و با حضور دهها میلیونی در تشییع  پیکر این شهدای قرانقدر انقلاب نشان دادند که در مقابل هرگونه ظلم وستم  و زورگویی کشورهای بیگانه مخصوصا آمریکای جنایتکا و رژیم کودک کش صهیونیستی خواهند ایستاد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اشاره به مبارزه گسترده و همه جانبه مدیران و مسئولان کشوری در زمینه فساد گفت : رمز ماندگاری انقلاب اسلامی داشتن روحییه جهادی و خدمت صادقانه به مردم است که دشمنان ما تمرکز و برنامه ریزی ویژه ای برای آن دارند که از جمله میتوان به رواج نا امیدی در جامعه برجسته سازی نقاط ضعف و کم کاری مدیران و وارونه جلوه دادن خدمات صادقانه مسئولان دانست.

این مقام مسوول ضرورت مبارزه در زمینه فساد را اولیت همه کارها دانست و با اشاره به تغییرات گسترده سیستم قضایی کشور این نوید را داد با تمهیدات مقام معظم رهبری و اجرای صحیح قانون شاهد هرچه کمتر فساد در زمینه های مختلف خواهیم بود.

گروسی با اشاره به شهادت دادستان فقید شهرستان خوی اظهار داشت : قاطعیت در اجرای عدالت و قانون علت اصلی شهادت این مجاهد راه عدالت بود .

وی در پایان به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شوراسی اسلامی اشاره کرد و گفت : حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای بیشک بزرگترین ضربه به دشمنان این نظام خواهد بود وقطعا انتخاب اصلح زمینه‌ساز سازندگی و پویایی ایران اسلامی خواهد بود.

گروسی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اجرای گام دوم انقلاب اجرای عدالت و سازندگی و مبارزه با فساد را بدنبال خواهد داشت مجلس یازدهم باید معیار و ملاک اصلی  قانون گذاران مجلس یازدهم باشد.

انتهای پیام/