به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی در ویژه برنامه سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد قمسال خوی، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) عظیم‌ترین نعمت خداوند برای بشریت است.

وی، افزود: حضرت زهرا (س) با عمر کوتاه خود اسوه ای ماندگار برای بشریت به عنوان یک دختر، همسر، مادر و در گامی فراتر ولایت مدار و مدافع ولایت بودن هستند، بنابراین باید لحظه به لحظه زوایای مختلف زندگانی آنحضرت برای سعادت طلبان مورد توجه قرار گرفته و از ایشان تبعیت محض کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: داشتن عمل صالح و ایمان ضامن جلب رضایت الهی در دنیا و قیامت بده و پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) همواره دخت مکرم خود فاطمه زهرا (س) را به عمل صالح دعوت می کرد و می فرمود اگر کسی عمل صالح نداشته باشد پیامبر نیز در قیامت نمی تواند شفاعتش بکند.

حجت الاسلام قریشی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: حضور پر شور مردم ‌در انتخابات بسیار ضروری و همان مشی سعادت بشری است که در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی شرکت گسترده در انتخابات می‌تواند ضربه محکم دیگری بر هیمنه پوشالی بدخواهان نظام و انقلاب وارد کند و لازم است برنامه های دهه فجر نیز در راستای این امر مهم باشند.

انتهای پیام/