این خبر را سید محمد عابدی صبح امروز دوشنبه ۲۱ بهمن در گفتگوی اختصاصی با پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  اعلام کرد و افزود: حدود سه هزار و ۴۰۰ نفر نیز به عنوان مجری انتخابات در این شعبات آماده ارایه خدمات به رای دهندگان خواهند بود.

وی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و با شکوه گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه بدون جانبداری له یا علیه داوطلبان، مهمترین اولویت فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط در این شهرستان است.

عابدی با تشریح نحوه برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات از لحظه ثبت نام کاندیداها تا زمان اخذ رای دارای ۲۵ فرآیند و مرحله است که ۲۴ مرحله آن از جمله ثبت نام و تایید صلاحیت ها کاملا بصورت الکترونیکی انجام شده و مرحله رای گیری بصورت دستی انجام خواهد شد.

وی همچنین گفت: در زمان اخذ رای علاوه بر مهر نمودن شناسنامه با دستگاه هویت یاب از رای دهندگان انگشت نگاری خواهد شد و به این ترتیب هر نفر فقط یک بار و یک رای می تواند بدهد.

فرماندار خوی با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای گفت: مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود و انتخاب نمایندگان دلخواه، مهر تایید مردم بر نظام جمهوری اسلامی است چرا که این نظام با رای مردم شکل گرفته و با پشتیبانی مردم در مقابل توطئه های استکباری هر روز قوی تر از روز قبل می شود.

انتهای پیام/