سرهنگ بیت الله پاشایی فرمانده انتظامی شهرستان خوی صبح امروز پنجشنبه ۱۵ اسفند در گفتگوی خبری با خبرنگار آذرباخیش با اعلام این خبر جزئیات آنرا تشریح کرد و گفت: طبق گزارشات مردمی مبنی بر احتکار ماسک بهداشتی در یکی از مغازه های این شهرستان بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس با ردیابی قاچاقچیان در محل حضور یافته و بعد از دستگیری آنها را جهت رسیدگی قضایی به مراجع قانونیتحویل داده شد.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه در این عملیات ۲۰هزار ماسک بهداشتی احتکار شده کشف و ضبط شد اظهار داشت: ماسکها جهت تامین احتیاج مردم در حوزه بهداشت فردی و عمومی در اختیار دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان خوی با هشدار جدی به احتکارگران و قاچاقچیان تاکید کرد: پلیس با تمام قوا و با قاطعیت با افرادی که از وضعیت موجود اپیدمی ویروس کرونا سواستفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار و یا قاچاق میکنند برخورد خواهد کرد چرا که امنیت جانی مردم شریف را تحت هیچ شرایطی مورد مسامحه قرار نخواهیم داد و حفظ سلامت عمومی و مقابله با برهم زنندگان آنرا در اولویتهای خود قرار داده ایم.

این مقام مسئول در پایان گفت: همشهریان عزیر همانند گذشته پلیس را در حفظ امنیت جامعه یاری رسانند و اخبار احتکار و قاچاق را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/