فرمانده سپاه خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش با اعلام این خبر افزود: این عملیات توسط نیروی زمینی سپاه خوی و حوزه ها و پایگاه های بسیج و با مشارکت دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان خوی از صبح امروز آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گفت:در این عملیات که به منظور گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه معابر و خیابانها و کوچه ها و محلات حاشیه شهری و روستاها و شهرهای تابعه شهرستان خوی انجام می شود، بیش از ۴۵۰ دستگاه خودروهای سبک و سنگین حاوی مواد گندزدا مورد استفاده واقع می شود.

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادی و بسیج در این عملیات اظهار داشت: در این عملیات بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای سپاه و بسیج و ادارات خوی مشارکت می کنند.

فرمانده سپاه خوی به حضور سپاه برای حل مشکلات مردم در تمام عرصه تاکید کرد و گفت: سپاه از آن مردم و برای مردم است و اکنون که جامعه ما را خطر ابتلا به ویروس کرونا تهدید می کند، سپاه با استفاده از تمام امکانات و تجهزات و نیروهای خود برای پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا و گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه مناطق و محلات این عملیات را انجام می دهد.

فرماندار خوی نیز که در آغاز این عملیات حضور یافته بود، گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا با استفاده از بیش از یک میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای گندزدایی مناطق و محلات و ادارات خوی مورد استفاده قرار گرفته است.

سید محمد عابدی افزود: از طرف دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان مورد غربالگری ویروس کرونا قرار گرفته اند که از این حیث دانشکده علوم پزشکی خوی مقام اول استان را در غربالگری بدست آورده است.

انتهای پیام/