به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و ولایتمدار آذربایجان غربی

سلام علیکم

احتراماً با تبریک سال نو و عید آغاز رسالت پیامبر اکرم (ص) و اعیاد شعبانیه، همان گونه که مستحضرید کشور عزیزمان در اوج تحریم‌های شدید و ظالمانه اقتصادی و دارویی از سوی کشورهای استکبار جهانی و ممانعت آنها از ارسال وسایل و تجهیزات پزشکی و دارویی، درگیر مبارزه با انتشار ویروس کرونا و تأمین حفظ سلامتی آحاد ملت است.

در این مبارزه مدافعان سلامت و کادر پزشکی در خط مقدم و صف اول قرار گرفته و با فعالیت شبانه روزی و ایثار و فداکاری بی نظیر مشغول شناسایی و درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع و انتشار آن هستند. انتظار مدافعان سلامت و مسئولین بهداشتی و پزشکی کشور اجرا نمودن دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی است که توسط ستاد ملی و استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا اعلام می‌شود.

ضمن تقدیر از خدمات همه مردم و مسئولین در راستای مهار ویروس کرونا از مردم شریف استان آذربایجان غربی تقاضا می‌شود جهت پیشگیری از گسترش شیوع و انتقال ویروس کرونا با تاکید بر این نکته که خانه امن ترین مکان جهت مصون ماندن از ابتلا به کروناست، دستورالعمل صادره از سوی ستاد ملی با عنوان ” طرح فاصله گذاری اجتماعی” را که هدف غائی آن صیانت از سلامت مردم است با جدیت اجرا نمایند.

ان شاء الله که با فضل و عنایت خداوند متعال و دستور العمل ها و مصوبات ستاد مدیریت مبارزه با کرونا همچنین رعایت بهداشت فردی و همکاری و عزم جدی و نیز دقت شما مردم بزرگوار، کرونا را شکست خواهیم داد و در کمال صحت و سلامت و عافیت و سربلندی امور روزانه به حالت عادی باز خواهد گشت.

سیدمهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/