سرهنگ بیت الله پاشایی صبح امروز شنبه ۹ فروردین ۹۹ در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ضمن اعلام این خبر و در هشداری به مردم اظهار داشت : در راستای اجرای طرح های ستاد مبارزه با ویروس کرونا و لزوم قرنطینه کردن شهرها پلیس انتظامی شهرستان خوی در جاده ها مستقر شده است و مجری منع ورود و خروج پلاکهای غیر بومی در این شهرستان می باشد.

وی گفت: پرسنل ناجا با قاطعیت تمام در اجرای این طرح مصمم هستند و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد بنابراین مردم عزیز و همشهریان محترم در کنار ناجا و عوامل اجرایی که همه در تلاش حفظ سلامت جامعه هستیم باشند و ما را یاری نمایند تا بزودی به اذن خداوند شاهد از بین رفتن بیماری کرونا و برگشتن به وضعیت عادی باشیم .

سرهنگ‌ پاشایی همچنین به تداوم اجرای طرح غربال گری و تب سنجی در ورودی جاده ها اشاره کرد و افزود : اکیپی از هلال احمر ،بسیج ،ارتش و پرسنل راهنمایی ورانندگی به منظور اجرای عملیات تب سنجی ، غربالگری ،ضدعفونی و گندزدایی اتومبیلها مستقر هستند و این ماموریت خطیر را انجام می دهند.

فرماندهی انتظامی شهرستان خوی از مردم خواست در خانه ها بمانند و قرنطینه خانگی را به منظور حفظ جان خود و همشهریان رعایت کنند چرا که بهترین راه در امان ماندن در خانه ماندن و حذف بیرون رفتن های غیر ضروری هست.

انتهای پیام/