به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  در پی شیوع کرونا و نیاز به تأمین اقلام بهداشتی خصوصا ماسک ؛ بانوان جهادگر بسیجی خویی با راه اندازی چندین کارگاه خط تولید ماسک اینبار نیز همچون سالهای دفاع مقدس نقش بی بدیل خود را در راهبری جامعه به نمایش گذاشته اند.

گفتنی است بانوان به هر طریقی که توانسته انددر لبیک به فرمان رهبری بصورت خودجوش با چرخ خیاطی های خود در میدان جهاد حضوری پرشور یافته اند و با کمکهای مردمی که اهدا شده پارچه خریده و از طلوع آفتاب تا نصفه های شب به دوخت ماسک ، بسته بندی و توزیع آن در بین مردم مشغول هستند.

این کار ستودنی بانوان جهادگر بسیجی خویی شهرستان خوی را در تولید ماسک و اقلام بهداشتی خود کفا کرده است بطوریکه افراد بی بضاعت در اولویت خدمات رسانی جهادگران بوده اند و بانوان با توزیع رایگان ماسک و آموزشهای بهداشتی برای افراد کم بضاعت آنها را در این جنگ بیولوژیکی تنها نگذاشته و به کمکشان رفته اند.

روزانه در شهرستان خوی بیش از ۵ هزار ماسک در کارگاههای تولیدی تولید و روانه بیمارستان ها و مناطق محروم می شود،دراین میان بانوان بسیجی این شهرستان سهم قابل چشمگیری در دوخت و تولید دارند.

با راه اندازی ۶ کارگاه تولیدی و با بکارگیری بیش از ۶۰ بانوی جهادگر بسیجی ، شهرستان خوی در تولید ماسک خودکفا شده است.

حضور جهادی مردم در مبارزه با کرونا برگ زرینی در تاریخ کشور خواهد بود و اما شهرستان خوی نیز در این زمینه خوش درخشیده است، باشد که تلنگری برای دولتها باشد.

بانوان جهادگر خویی در صف اول مبارزه با کرونا

انتهای پیام/