به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خوی گفت : در راستای تامین بخشی از نیازهای حفاظتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، تعداد ۱۲ هزار ماسک در مرکز فنی و حرفه ای خوی تولید و توزیع شده است.

نعمت همتی اظهار داشت : اپیدمی کرونا ویروس در سطح گسترده ای از جامعه موجب تعطیلی مراکز آموزشی و تحصیلی در کشور شد که مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوی نیز به تبع آن از تاریخ ۱۰ اسفند ۹۸ کلیه کارگاه های آموزشی خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرده است .

وی ادامه داد : باتوجه به ظرفیت بالقوه در کارگاه خیاطی مرکز فنی و حرفه ای خوی، با تهیه ملزومات مورد نیاز برای تولید ماسک بهداشتی، نسبت به تغییر کاربریِ موقت این کارگاه آموزشی اقدام و پس از تایید و اخذ مجوز لازم از دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی، از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ تولید ماسک های بهداشتی در این مرکز آغاز شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خوی با بیان اینکه روزانه بطور میانگین تعداد ۵۰۰ عدد ماسک در کارگاه خیاطی این مرکز آموزشی تولید می‌شود، افزود : خوشبختانه به همت پرسنل و مربیان خدوم فنی و حرفه ای خوی تا به امروز تعداد ۱۲ هزار ماسک تولید، و در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه های جهادی و بخشی از عموم مردم قرار داده شده است.

انتهای پیام/