فرمانده سپاه خوی همزمان با هفته بسیج کارگری به همراه اداره رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی از کارخانه نساجی خوی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  همزمان با هفته بسیج کارگری سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف بررسی مشکلات کارخانه نساجی از این واحد تولیدی بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و موانع اجرای برنامه های تولید ، فروش و همچنین مشکلات کارگران شاغل در کارخانه نساجی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه خوی در این دیدار ضمن تاکید بر اجرای فرامین رهبری و نام گذاری سال جدید با عنوان “جهش تولید” گفت : بهبود وضعیت اقتصادی کشور مستلزم رونق تولید است و باید تمام تلاش خود را برای اقتصادی پویا و بدون وابستگی به نفت بکار بگیریم.

علایی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و تحت تاثیر قرار دادن بازار جهانی و اقتصاد ایران اسلامی , پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور توجه به زیر ساختها و اتکا به توانایی داخلی و جوانان نخبه را لازمه برون رفت از رکود دانست .

مدیر کارخانه نساجی از خوی توسعه بخش ویژه رنگرزی این کارخانه خبرداد و افزود : با راه اندازی بخش رنگرزی در سال جدید بیش از ۲۰۰ نیروی انسانی جدید بکار گری خواهد شد.

لازم به ذکر است فرمانده سپاه خوی در ادامه دیدارها از چندین واحد تولیدی دیگر در شهرستان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/