به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش : عادل نجف زاده منتخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه رویکرد اصلی مجلس یازدهم نظارت بیشتر بر اجرای قوانین و رفاه همه جانبه مردم خواهد بود اظهار داشت : مجلس یازدهم سعی خواهد کرد قوانین تصویب شده توسط نمایندگان مردم به درستی اجرا شده و هر گونه موانعی نیز بر سر راه اجرا وجود داشته باشد از راه برچیده شود و قطع بیقین دست هر عاملی که در راه اجرای قوانین سنگ‌اندازی و یا کوتاهی کندقطع و بشدت مقابله خواهد شد.

وی در ادامه به سوالات و برنامه های اولویت دار خود در شهرستان خوی و چایپاره پرداخت و در ابتدای سخنان خود با تشریح برنامه ها به سدغازان گریزی زد و گفت : احیای بودجه سد غازان، مطالعات آب شرب از سمت سد آغ چای به سمت خوی و احیای آبهای زیر زمینی منطقه از اولویتهای مهم نماینده خوی و چایپاره می باشد.

نجف زاده افزود : فرودگاه خوی در مدار توسعه قرار دارد و گسترش فعالیتهای فرودگاه خوی بزودی مطالعه شده و بررسی زمینه های اجرایی لازم برای پروازهای خارجی کلید خواهد خورد.

منتخب مردم خوی و چایپاره با اطمینان به مردم در عدم بکارگیری مدیرانی که مانع از تولیدمی شوند تاکید کرد: مدیرانی که مانع از سرمایه گذاری در شهرستان خوی و چایپاره باشند قطع یقین هیچ جایی در حوزه انتخابی این شهرستانها نخواهند داشت و به شدت در مقابل زورگویان خواهیم ایستاد.

وی به طرح استان شدن خوی اشاره و گفت : استان شدن خوی ملزم به جذب نظرات سایر شهرستانها نیز می باشد و تکرار ادعاهای استان شدن خوی بدون پشتوانه مردم و سایر نمایندگان استان فراهم نخواهد شد.

منخب مردم خوی و چایپاره در مجلس یازدهم  وضعیت درمان شهرستان را قابل قبول ندانست و تصریح کرد : کمبودها و گاها عدم تامین نیازهای بهداشت و درمان شهرستان قابل انکار نیست مانند بیمارستان آیت الله خویی که با وجود افتتاح بخشی از بیمارستان و تامین برخی نیازهای آن هنوز شاخصه ها و زیر ساختهای لازم برای بیمارستان معین را دارا نمی باشد و همچنین باید گفت در شهرستان بحران عدم مدیریت لازم در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که باید مهار شود.

انتهای ییام/