ایرج مرندی صبح امروز یکشنبه ۱۱ خرداد در گفتگو با آذرباخیش گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال جهش تولید مزین شده است، جهت رسیدن به اهداف مشخص شده امسال بهره برداری از واحد های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تعمیق ساخت داخل، شناسایی پتانسیل های موجود در شهرستان برای سرمایه گذاری و شناسایی و رفع موانع تولید از جمله برنامه های پیش روی این اداره می باشد.

وی افزود: در سال جاری چندین طرح جدید و توسعه ای در حوزه صنایع معدنی با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۰ نفر و همچنین بهره برداری از چندین طرح تولید مبل و صنایع وابسته با سزمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر جزو برنامه های هدف گزاری شده در سال جهش تولید می باشد.

مرندی عنوان کرد: در سال جهش تولید با توجه به برنامه های اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت با برش استانی و شهرستانی چند طرح در حوزه صنایع فلزی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر بصورت مستقیم به بهره برداری خواهند رسید.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان خوی تصریج کرد: همچنین ۱۵ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال اجراء می باشد که نیازمند کمک تسهیلات بانکی هستند و اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان در صدد رفع مشکلات و موانع مالی و بانکی این واحد های صنعتی با همکاری بانک های عامل است.

مرندی در پایان خاطر نشان کرد: در شهرستان خوی ۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری خارجی و حجم سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰۰ نفر در حال فعالیت می باشند.

انتهای پیام/