به گزارش آذرباخیش سید محمد عابدی فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان خوی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در اظهارات عجیب خود مدعی مهار ویروس کرونا در این شهرستان شد!!

عابدی گفت: با تلاش های انجام گرفته ویروس کرونا در شهرستان مهار شده است و برای کنترل آن باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و تا پایان این ویروس پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی همچنین از آغاز فعالیت آموزشگاه ها، باشگاههای ورزشی، غذاخوری ها و سفره خانه های سنتی خبر داد و افزود: آموزشگاه ها، باشگاههای ورزشی، غذاخوری ها و سفره خانه های سنتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره بسته خواهند شد.

خوی دومین شهر مهم استان آذربایجان غربی پس از ارومیه است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا با بیشترین مبتلایان و فوتی بعد از ارومیه در جایگاه دوم مبتلایان کرونا در آذربایجان غربی قرار دارد.

شکست طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از یک طرف و ناتوانی مسئولان در مهار کرونا،این شهرستان گوی سبقت را از سایر شهرهای استان ربوده است و هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان این ویروس در این شهرستان هستیم .

انتهای پیام/