به گزارش آذرباخیش مدتی است که شاهد افتتاح نمایشگاه هنرمندان و همایش هایی نظیر روز جهانی دوچرخه سواری و برخی جلسات در سطح شهر خوی با حضور برخی مسئولین هستیم که متاسفانه این روند موجب عادی انگاری کرونا در جامعه و بین مردم می شود که همه چیز عادی است و باید کارهای روز مره شان نظیر مهمانی ها و…را از سر بگیرند.

در حالی که حضرات مسئولین خود نیز به پروتکل های بهداشتی پایبند نبوده از مردم چه انتظاری داریم ، شاید درجواب بگویند که ما در این همایش ها و جلسات پروتکل ها را رعایت می‌کنیم اولاً این پروتکل‌ها در تصاویری که می‌بینیم اصلاً رعایت نمی شود که هیچ دوما این نوع تجمعات در جامعه یک توهم به روال عادی برگشتن زندگی را بوجود می آورد .

روی سخن با مسئولین و کسانی است که علاقه‌ای به شهر و توسعه و حفظ سلامت مردم دارند که با انجام چنین حرکت هایی موجب نشوند جامعه به سمت عادی سازی درمورد کرونا پیش برود، در حال حاضر استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در وضعیتی به سر می برند که هر روز بر تعداد آمار مبتلایان ویروس کرونا افزوده می شود.

افزایش آگاهی و روشنگری یکی از وظایف مسئولین در مورد ویروس کرونا می باشد که متاسفانه هر روز شاهد برگزاری جلسات و همایشهایی هستیم که نه تنها بر شیوع این ویروس دامن می زند بلکه بر افزایش تعداد مبتلایان نیز می افزاید.

انتهای پیام/