به گزارش آذرباخیش دانش آموزان مدرسه ای در نامه ای خطاب به حضرت امام (ره) قصد نصیحت ایشان را داشتند ولی از این کار منصرف شده و در نامه هم، چنین موردی را ذکر نمودند. بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی در پاسخ به نامه دانش آموزان فرمودند :چه خوب بود که نصیحتی را که در نظر داشتید، می‏ نوشتید. ما همه محتاج به نصیحت هستیم و نصیحت شما عزیزان، بی ‏غرضانه و از روی صفای قلب است.

جناب آقای فرماندار همه ما از کوچک تا بزرگ به نصیحت نیاز داریم نصیحتی بی ریا و بر اساس فرمایش حضرت امام (ره) به دانش آموزان. از آنجائیکه جهان امروز درگیر بیماری منحوس کروناست و در جهت کاهش آلام همشهریان عزیزم در مقابل بیماری منحوس و نفس گیر کرونا و به عنوان عضو کوچکی از جامعه رسانه ای این شهرستان قصد دارم شما را نصیحتی بدون غرض و برادرانه نمایم و با توجه به شناختی که از روحیات شما دارم امیدوارم این نصایح را پذیرا باشید

جناب آقای عابدی سکوت بنده به عنوان یک خبرنگار و نویسنده به هیج وجه جایز نیست چرا که در شهرم خوی روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا هستم و با وجود برنامه ها و تدابیر حضرتعالی، میزان فوتی های شهرستان خوی در روزهای اخیر افزایش یافته است ‼️

صرف تشکیل جلسات و صدور دستورات مختلف برای کاهش این بیماری خطرناک کافی نیست بلکه به عنوان نماینده عالی دولت باید تدابیر و برنامه های جدی و سفت و سخت تری جهت کاهش آمار مبتلایان و از دنیا رفتگان اتخاذ نمایید!

به عنوان یک شهروند و خبرنگار به شما توصیه می نمایم اگر از عهده کار و مبارزه جدی در جهت کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا بر نمی آیید لطفا هرچه سریعتر استعفا دهید تا شاهد مبتلایان و درگذشتگان بیشتری از این ویروس خطرناک در شهرستان خوی نباشیم .

در دین مبین اسلام عبادت و تقرب به خدا، در نماز و روزه و حج و… خلاصه نمی‏شود، بلکه انجام مسؤولیت‌های اجتماعی از جمله احسان و خدمت به بندگان خدا، رفع گرفتاری و حل مشکلات آنان است و در صورتی‌که با قصد قربت انجام گیرد، از بهترین عبادت‏ها محسوب می‏شود و در برخی موارد از ده‌ها حج و عمره هم باارزش‌تر است به شما برادر بزرگوار و مسئول ستاد مبارزه با کرونای شهرستان خوی که از خانواده متدین و مذهبی نیز هستید توصیه می کنم آستین ها را بالا بزنید و بیشتر و بیشتر به فکر این مردم باشید و مقررات پیشگیرانه تری اتخاذ فرمایید.

اخیرا نامه سرگشاده ای توسط جمعی از همکاران خبرنگار تهیه و منعکس گردید که حضرتعالی بلافاصله جلسه ای با حضور برخی همکاران تشکیل دادید آیامی شود با تشکیل جلسات متعدد و ارائه برخی توضیحات از آمار مبتلایان به ویروس کرونا کاست ⁉️

شایسته نیست اگر بنشینیم و با برگزاری نشست های مختلف شاهد کاهش مرگ و میر در مورد بیماری کرونا باشیم وضعیت خوی طوری شده که هر فردی در خود واهمه دارد که به زودی گرفتار این بیماری خواهد شد.

مقام معظم رهبری با تأکید بر رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان در خصوص پیشگیری و جلوگیری از آلودگی، می فرمایند: از این دستورها نباید تخطی شود، چرا که خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم، بنابراین هر چه به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کند، حسنه و هر چه به شیوع آن کمک کند، سیئه است.

شما مسئول گرامی را توصیه می کنم با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان برخی محدودیت را اعمال نموده و برنامه های جدی و سخت تری جهت الزام همشهریان به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اعمال نمایید .

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند و مطمئن باشید عدم جدیت مضاعف شما جان همشهریان عزیزمان را بیش از پیش به مخاطره خواهد انداخت.

انتهای پیام/