به گزارش آذرباخیش فرمانده سپاه شهرستان خوی صبح امروز با اعلام این خبر افزود: سپاه شهرستان خوی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با راه اندازی کارگاههای تولید ماسک در مقابله با این ویروس منحوس کرونا نقش بسزایی ایفا نمود.

سرهنگ پاسدار علایی افزود : با توجه به کمبود اقلام بهداشتی و سوءاستفاده برخی از دلالان در بازار و ایجاد بازار سیاه در فروش اقلام بهداشتی با قیمتهای گزاف  سپاه خوی با توسل به ظرفیتهای بی انتهای بسیج با راه اندازی کارگاه های تولیدی ماسک و توزیع رایگان آن در بازار توانست معنای واقعی ما می توانیم را در جامعه دوباره احیاء کند.

این مقام مسئول در ادامه از توزیع بیش از ۵ هزار ماسک رایگان در بازار خوی خبرداد و تاکید کرد: با توزیع رایگان ماسک , دعوت مردم به رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های ابلاغی ستاد پیشگیری از کرونا ویروس انشاءلله بزودی شاهد کاهش و قطع زنجیره این ویروس در سطح کشور باشیم.

علایی تاکید کرد: نیروهای مسلح به عنوان خادم مردم در خدمت مدافعان سلامت و در کنار مردم ایران اسلامی زیر پرچم ولایت به وظایف ذاتی خود عمل خواهد کرد و در طول این مدت اقدامات خوب و پیشگیرانه ای را در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/