اگر مردم را نسبت به عواقب ابتلا به ویروس کرونا آگاه نسازیم و اگر مردم ماسک نزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، همه در معرض خطر ابتلا هستیم!

به گزارش آذرباخیش خبرنگاران شهرستان خوی به همراه جمعی از پرستاران این شهرستان در چهارراه مرکزی شهر صف کشیدند و در حالی که بنرهایی در دست داشتند، به مردم و مسوولان هشدار دادند که اگر برای آگاه سازی مردم از تمام امکانات فرهنگی و رسانه ای استفاده نکنیم و اگر مردم فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت نکنند و در هنگام تردد در سطح شهر و یا محل کار از ماسک استفاده نکنند، همه مان در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

این حرکت خبرنگاران با استقبال فرماندار، شهردار و شورای شهر، نظام پرستاری و اداره فرهنگ و ارشاد واقع شد و آنها با حضور در جمع خبرنگاران و یا تهیه ماسک و یا … نشان دادند که خطر ابتلا به کرونا جدی است و آگاه سازی مردم دغدغه همه آنهاست.

این حرکت جمعی خبرنگاران و همراهی برخی از مسوولان و عده کثیری از مردم با آنها نشان داد که اگر با مردم به احترام و عزت برخورد کنیم و اگر در آگاه سازی مردم از فرهنگ آنها و از افرادی که مردم به آنها اعتماد دارند استفاده کنیم قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/