به گزارش آذرباخیش جلسه هفتگی قرارگاه مبارزه با کرونای دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی صبح امروز به ریاست رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

دکتر فاطمه مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت : خروج خوی از منطقه قرمز کرونایی و پایین آمدن میزان ابتلا به ویروس کوئید۱۹ در شهرستان خوی حاصل زحمات شما عزیزان و همکاری ادارات و نهادها و سازمانهای دولتی و مردم نهاد و خیرین محترم و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم خوب و آگاه شهرستان خوی بوده و به نوبه خود از همه آنها تشکر و قدردانی می کنم.

دکتر فاطمه مقدم تبریزی افزود: متاسفانه تا زمان تولید واکسن قطعی ، ابتلا به این ویروس همچنان یک تهدید است و باید همه ما و همه شما در آمادگی کامل باشیم و ضمن تهیه اقلام و داروهای مورد نیاز و همکاری با تمام ادارات و نهادها و سازمانها در آگاهی دادن به مردم همچنان فعال باشیم تا با همکاری هم بتوانیم از گسترش ابتلا به این ویروس در شهرستان خوی جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد : آگاه سازی مردم و اجرای پروتکل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی باعث شد میزان مبتلایان به ویروس کوئید۱۹ و تعداد فوتی ها در شهرستان خوی کاهش یابد،همه باید اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، چرا که با کوچکترین سهل انگاری امکان افزایش ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد.

فاطمه مقدم از اجرای موفق دو مرحله غربالگری با بیش از ۹۰ درصد در برگیرندگی در این شهرستان خبرداد و افزود : مرحله سوم غربالگری نیز با اولویت غربالگری سنین پایین تر از ۴۰ سال بزودی در این شهرستان آغاز می شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی با تاکید بر استمرار فعالیت کمیته های مختلف بر لزوم آگاه سازی مردم برای اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری توسط مردم ، همچنان تمامی کمیته ها باید در آمادگی کامل بوده و فعالیت های خود را گسترش و ادامه دهند.

انتهای پیام/