به گزارش آذرباخیش وزیر راه و شهرسازی در سفر دوروزه خود به استان آذربایجان غربی با بیان این که جاده ایواوغلی به بازرگان نیز تعریض می‌شود، افزود: اقداماتی در سالهای گذشته شروع شده بود، اما به دلایلی عملیات اجرایی در سالهای اخیر متوقف شده بود که خوشبختانه موانع مرتفع شده و پروژه دوباره شروع بکار می‌کند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  در جریان سفر به استان و کلنگ زنی محور خوی قطور رازی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیش از ۳۷۴ کیلومتر راه در هفته دولت در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگ‌راه، راه اصلی و روستایی و بهسازی و روکش آسفالت است.

اسلامی گفت: عملیات اجرایی باند دوم جاده خوی به رازی آغاز شده و اهتمام ما به آن است تا سه سال آینده اتوبانی در شأن شخصیت مردم منطقه ایجاد شود.

وی با بیان این که جاده ایواوغلی به بازرگان نیز تعریض می‌شود، افزود: اقداماتی در گذشته شروع شده بود، اما به دلایلی عملیات اجرایی متوقف شده بود که خوشبختانه موانع مرتفع شده و پروژه دوباره شروع بکار می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن سازی محور سه راهی چایپاره نیز گفت: برای ایمن سازی این محور پرحادثه تقاطع غیر همسطح و تعریض چهار بانده مسیر در دست اجراست.

اسلامی با اشاره به آخرین روند اجرایی اقدام ملی مسکن در سطح کشورمان، گفت: با ثبت نام گستر‌ده‌ای که انجام شد برای طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که تاکنون ۲۰ هزار نفر حساب افتتاح و پول واریز کرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: یکی از نکات مهم در تحلیل پایش این است که ۱۱۶ هزار نفر از کسانی که ثبت نام کرده‌اند از جامعه کارگری هستند.

انتهای پیام/