چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه شهرستان خوی صبح امروز با حضور سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش آذرباخیش در این مراسم سردار حبیب شهسواری با اشاره به قیام امام حسین(ع) گفت: عاشورا نه یک حادثه بود نه یک اتفاق بلکه مکتبی الهی نشات گرفته از رویدای بزرگ که پیامبر عظیم الشعن اسلام در واقعه غدیر رقم زد.

وی افزود : ما پاسداران انقلاب اسلامی باید ادامه دهنده این راه باشیم و در راه خدمت به بشریت و انقلاب اسلامی آن را نه تنها وظیفه ذاتی بلکه یک سعادتی بزرگ برای خود می دانیم ،نهضت عاشورا ایستادگی در برابر استکبار را برای امت اسلامی نشان داد که در هیچ کجای تاریخ بشریت به این اندازه آموزنده باشد وجود ندارد.

سردار شهسواری اشراف را یک انقلابی بزرگ در فرماندهی دانست و اظهار داشت : کار اشراف باید همانند نورافکن نور خود را بر تمامی جایگاه ها بتاباند و از رصد و نگاهداری آن لحظه ای غافل نشود.

وی تصریح کرد: جشنواره مالک اشتر زمینه ساز شایسته سالاری برای رشد فرماندهان، مدیران و رده های موفق و نیز فرصتی برای ارتقای فرهنگ بسیج و فرهنگ کار جهادی است .

فرمانده سپاه شهدا ؛ استفاده بیشتر از فرصت ها و توانمندی ها و ظرفیت ها، زمینه بروز خلاقیت ها و نوآوری برای تحولی سازنده و پیش برنده و ارج نهادن به تلاش های بسیج برای ماموریت ها، از جمله اهداف این جشنواره دانست.

لازم به ذکر است جشنواره مالک اشتر هر ساله با معرفی فرماندهان و رده های برتر برگزار و با اهدای لوح و جوایز از آنها تجلیل می شود.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه توانمندی ها ،دستاوردها و خلاقیت های پایگاههای مقاومت بسیج برتر شهرستان خوی در سالن سینما ایثار خوی افتتاح شد.

انتهای پیام/