آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی با رعایت پروتکل های بهداشتی پس از ۶ ماه تعطیلی در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خوی اقامه شد.

به گزارش آذرباخیش حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی با اشاره به تاخت و تاز ویروس منحوس کرونا در کشور ، رعایت پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت را یک فرضیه واجب دینی دانست و افزود؛ در شرایط کنونی نباید اجازه داد دین گریزان و دین ستیزان با تبلیغات منفی خود دین مبین اسلام را سپر ندانم کاری های خود قرار دهند.

شکوری افزود : در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ایران اسلامی برای برگزاری مراسمات عزاداری آماج حملات سنگین رسانه ای غرب قرار گرفت اما با درایت و تدابیر رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری مدافعان سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی بار دیگر ملت آگاه ایران برگ زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی تاکید کرد : تضعیف دینداری و کم جلوه دادن ارزشهای اسلامی از دیگر اهداف دشمن در فضای مجازی و حقیقی همزمان با شیوع کرونا بود .

امام جمعه خوی به چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت ؛ امروز آثار و برکات دفاع مقدس باید بصورت جدی برای نسل جوان و جامعه امروزی روایت شود.

شکوری ، تقویت اعتماد بنفس و تقویت خود باوری ، شکوفایی استعدادها و معنویت مردم ، افشای چهره منافقین ، تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ تمامیت ارضی همراه با افزایش انسجام وحدت را از دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/