به گزارش آذرباخیش ستاد پیشگیری کرونا ویروس شهرستان خوی عصر امروز دوشنبه ۳۱ شهریور با حضور اعضای این ستاد در راستای بررسی اعمال محدودیتها برای کاهش مبتلایان ویروس کرونا تشکیل جلسه داد.

حسین عباسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه با اشاره به شیوع موج سوم کرونا در کشور و با ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان خوی گفت : برای قطع زنجیره بیماری کرونا باید شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بخش های مختلف رعایت شود و در این خصوص بازرسی ها تشدید خواهد شد.

وی در ادامه به نقش سازمان های مردم نهاد در فرهنگ سازی در جامعه برای قطع زنجیره بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: از سمن ها انتظار می رود در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با اطلاع رسانی به جامعه هدف و دعوت از عموم شهروندان برای رعایت و اجرای طرح از جمله پرهیز از مسافرت و تردد غیر ضروری، پرهیز از تجمع و ماندن در خانه ضمن مراقبت از خود و خانواده هایشان و مدافعان سلامت ، یاریگر دولت در حفظ سلامت آحاد جامعه باشند .

فرماندار خوی با هشدار به افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان افزود : در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم احتمال بازگشت محدودیتها دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/